Reisdag en Kanchanaburi - dag 4 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Familie Klis - WaarBenJij.nu Reisdag en Kanchanaburi - dag 4 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Familie Klis - WaarBenJij.nu

Reisdag en Kanchanaburi - dag 4

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2019 | Thailand, Kanchanaburi

Gisteren zijn we na een heerlijk ontbijt begonnen aan de reis van Bangkok naar Kanchanaburi. We werden vriendelijk ontvangen en de 2,5 uur vlogen voorbij. Tijdens deze rit zagen we voor de eerste keer het binnenland. Schitterende natuur en veel armoede. Eenmaal bij het resort aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en was er meteen een relaxte sfeer. Het resort is heel mooi en tropisch en het is bijna het tegenovergestelde van Bangkok: in bangkok is het ontzettend druk en hier kwamen we aan in een oase van rust. We hebben de koffers afgezet en zijn met een soort van busje naar het centrum van Kanchanaburi gegaan. Daar hebben we rondgekeken op de vele markten en in het shoppingcenter en daarna een keer geen thais gegeten maar KFC. De kids vonden het heerlijk, de ouders vonden het maar niks. Daarna zijn we weer terug gegaan en hebben nog even aan de rivier een drankje gedaan, thaise curry geprobeerd en van een live gitarist genoten. Als afsluiting van de dag hebben we als voorbereiden op de dagen die komen gaan de film 'The bridge on the river Kwai' gekeken.

• 10 Juli 2019 - 11:04

Anja Norbert En Kids Heere:

En toch zeker ook wel gezwommen in dat heerlijk zwembad!